Buty skate

Najczęstsze pytania

KOSZT WYSYŁKI I DOSTAWA

Jak wysokie są koszty wysyłki?

Cena, za jaką zamawiasz produkt to cena końcowa, nie doliczamy już żadnego VAT-u ani niczego innego. Opłatę pocztową, czyli koszta wysyłki, dolicza się zawsze na podstawie Twojego wyboru dokonanego w trakcie składania zamówienia. Szczegółowo opisane formy dostawy i koszty wysyłki.

Co konkretnie znaczy informacja "czas wysyłki" produktu?

Dotyczy ona terminu, w jakim jesteśmy w stanie odebrać towar z magazynu, zapakować go i wysłać. Dostarczenie towaru na czas jest w interesie Poczty Polskiej.

TOWAR I DOSTĘPNOŚĆ

Co zrobić, gdy nie ma rozmiaru, którego potrzebuję?

Cały towar, który mamy na stronie naszego sklepu internetowego, posiadamy również w magazynie. Jeżeli w danej chwili nie mamy konkretnego rozmiaru, należy obserwować produkt – poszukiwany rozmiar może się pojawić.. Stany magazynowe są często aktualizowane. O ile jesteś naprawdę zainteresowany konkretnym towarem – przy każdym produkcie na samym dole jest funkcja Obserwuj - wpisz tam swój adres e-mail a system automatycznie wyśle Ci informację w momencie, gdy dany rozmiar będzie dostępny.

Jeszcze nie otrzymałem paczki, która miała przyjść już trzy dni temu. Kiedy mogę się jej spodziewać?

Raz jeszcze podkreślamy, że podana przy produkcie ilość dni to tylko okres, w którym jesteśmy w stanie podjąć produkt z magazynu, zapakować go i wysłać.Reszta zależy od Poczty Polskiej. W momencie wysłania paczki otrzymasz e-mail.

Czy towar mogę obejrzeć gdzieś osobiście? Gdzie znajduje się wasz magazyn/sklep?

Magazyn oraz sklep stacjonarny znajdują się w Bystřici w Czechach,– nie mamy żadnego innego sklepu w Czechach, Słowacji ani Polsce! Więcej infomacji o tym, jak do nas trafić, znajdziesz tutaj.

PROBLEMY Z ZAKUPAMI

Dlaczego po dodaniu towaru do koszyka nie mogę wybrać formy płatności?

Wartość Twojego zamówienia to minimum 30 zł? Jeżeli tak, a pomimo tego nadal nie możesz wybrać formy płatności- Twoja przeglądarka prawdopodobnie nie ma włączonej obsługi Javascript. Sprawdź czy podobne problemy występują na innym komputerze lub innej przeglądarce. Jeżeli problem się powtarza - skopiuj zawartość koszyka do treści e-maila i dokonaj zamówienia wysyłając nam je pod adres magazyn@kickshop.pl - nie zapomnij o poinformowaniu nas o preferowanej formie dostawy!

W jaki sposób można zmienić dane powiązane ze swoim kontem?

To bardzo proste - po zalogowaniu kliknij w swoje imię/nick znajdujące się w prawym, górnym rogu i dokonaj niezbędnych zmian.

GWARANCJA I WYMIANA TOWARU

Co robić w wypadku, kiedy nie będzie mi odpowiadał rozmiar lub towar po prostu mi się nie spodoba? Gwarantujemy Ci zwrot pieniędzy lub wymianę towaru, o ile towar niezwłocznie odeślesz z powrotem i nie będzie nosił śladów użytkowania. Więcej informacji o zwrocie towaru.

ZDJĘCIA UŻYTKOWNIKÓW

Dlaczego nie mogę dodać zdjęcia do waszego produktu?

Najpierw sprawdź , czy jest możliwe dodawanie zdjęć do danego produktu i czy produkt jest nadal w ofercie. Ważne, żeby zdjęcie miało boki w stosunku 4:3 lub 3:4 - to dlatego, aby wszędzie wyświetlało się jednakowo. W praktyce oznacza to, że zdjęcie musi mieć rozmiary przy zachowaniu tych proporcji - tzn. np. dłuższy bok 400px do krótszego 300px lub 800px i 600px itp.

Dlaczego moje zdjęcie nie zostało zaakceptowane?!

Nie zatwierdzamy każdego zdjęcia- Jak by to o nas świadczyło! Najlepszą inspiracją są już zaakceptowane zdjęcia.
Podstawowe zasady:
na zdjęciu musi być dany produkt
na zdjęciu musi być klient
zdjęcie musi być oryginalne, dobrze wykonane i musi coś sobą wyrażać

Dlaczego zaakceptowaliście czyjeś zdjęcie, a moje, podobne, zostało odrzucone?

Właśnie dlatego! :) Nie chcemy wielu identycznych zdjęć. Chcemy, aby każde z nich było oryginalne i czymś się wyróżniało. Powód przyjęcia lub odrzucenia zawsze wyślemy e-mailem. Nie musisz wysyłać nam mailem zapytania o powód jego odrzucenia, ponieważ zdjęcia na ogół nie da się już odszukać. Wyboru dokonuje kilka osób..

Jak użyć zniżki za zdjęcia?

To bardzo proste! Po dodaniu produktu do koszyka pojawi się możliwość zaznaczenia ilości rabatów, które chcesz w tym zamówieniu zastosować (do 1 zamówienia można zastosować tylko 2 rabaty jednocześnie i nie mogą one przekroczyć 30% ceny zamówienia).. Potem potem wystarczy kliknąć DALEJ a cena automatycznie ulegnie odpowiedniej obniżce!

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?

Chętnie udzielimy na nie odpowiedzi, wystarczy nas zapytać...


odzież dla wojowników